|
Autor: Monica Ponta
Titlu: A collection of texts about
Great Britain History. Part I
An
apariţie: 2011
ISBN: 978-973-752-560-4
Descriere: It is a collection of texts,
arranged in a chronological order, debating topics connected with
the history of Great Britain since stone age up to the present day.
The book is used for giving historical, political and social
information, for creating the background of the literarz phenomena
and for offering material to be used during teaching
classes.
|
|
Autor: Monica Ponta
Titlu: A collection of texts about
Great Britain History. Part II
An
apariţie: 2011
ISBN: 978-973-752-561-1
Descriere: It is a collection of texts,
arranged in a chronological order, debating topics connected with
the history of Great Britain since stone age up to the present day.
The book is used for giving historical, political and social
information, for creating the background of the literarz phenomena
and for offering material to be used during teaching
classes.
|
|
Autor: Adela Drăucean
Titlu: Clasicii junimişti şi
folclorul
An apariţie: 2011
ISBN: 978-973-752-590-1
Prezentare: Clasicii junimişti si
folclorul propune abordarea operei lui Eminescu, Creangă,
Caragiale, Slavici, în care exista un filon al literaturii
populare. Scopul cercetării a fost acela de a evidenţia modul si
gradul de apropiere a scriitorilor de producţiile poporului şi în
acelaşi timp prin ce se distinge creaţia cultă a clasicilor
junimişti, marcată, fără îndoială, de contactul fecund cu
folclorul.
|
|
Autor: Otilia Huţiu, Monica Ponta
Titlu: Tehnici de animare a clasei
– Class animation techniques
An apariţie: 2009
ISBN: 978-973-752-262-7
Prezentare: The volume contains a
series of lectures delivered within the framework of a summer
school between 7 and 11 July, 2008 by a group of academics from
Aurel Vlaicu University and some English teachers from various
schools in Arad. The lectures were interactively conducted and
their main purpose was to help young teachers of English improve
their teaching skills.
|
|
Autor:
Dumitru Mărcuş
Titlu:
Estetica şi arta literaturii
An
apariţie: 2009
ISBN:
978-973-752-372-3
Descriere: Se pune în vedere relaţia dintre
două noţiuni. Estetica născută din generalizarea teoretică a unui
tip particular de experienţă umană, cea artistică şi arta
literaturii, rezultatul funcţiei artistice a artei verbale rostita
sau scrisa. Se urmăreşte o cuprindere istorică şi răspunsuri la
întrebările privind conţinutul, reprezentarea, nivelurile şi tipul
de experienţe artistice care pot fi validate în câpul de valori c
definesc cultura românească şi cea europeană.
|
|
Autor:
I. Funeriu
Titlu:
Reflecţii filologice
An
apariţie: 2008
ISBN:
978-973-752-226-9
Descriere: Observarea exemplelor ilustrative
au fost reluate, dar întotdeauna din perspective diferite,
subsumându-se, fiecare, subiectului abordat. Folosirea textelor
citate au fost folosite, după împrejurări, fie ca start al
analizei, fie ca destinaţie a comentariului critic, fie ca premise,
fie ca scop, după cum traseul parcurs de raţionamentul critic a
fost dinspre faptul concret către concept sau invers.
|
|
Autor:
Otilia Huţiu
Titlu: English Lexicology
An
apariţie: 2008
ISBN:
978-973-752-240-5
Prezentare: Etymologicaly, lexicology can be traced back to two greek words (Gk. lexis/lexicon word/words and logos meaning learning a development of knowledge/the literal meaning of the term being the science of the word and it is a branch of linguistics which studies the vocabulary of a language. However, the literal meaning gives only a general notion of the aims and the subject- matter of this branch of linguistics deal with words. |
|
Autor: Adriana Vizental
Titlu: Working with
advertisments
An apariţie: 2008
ISBN: 978-973-752-268-9
Prezentare: The place and role of
advertising in the contemporary world is unquestionable. You may
like advertising or not, but you can hardly ignore it: it is
everywhere around us and there is no escape from it. Consequently,
it is advisable that we take a closer look at the discourse of
advertising. Compared to the simplistic and aggressive ads of
earlier times, present-day advertisments have become more complex
and manz are actuallz enjozable. As a result, public reception of
advertising has improved.
|
|
Autor: Cornelia Fizedan
Titlu: Şezătoare în Ţara
Zărandului
An apariţie: 2008
ISBN: 978-973-752-287-0
Prezentare: Înainte de a avea o
literatură scrisă, poporul român a avut o bogată literatură orală.
Nu înseamnă că, odată cu apariţia primelor cărţi scrise în limba
româna, literatura populară a încetat să mai existe în viaţa
culturală a poporului nostru. Ea a fost şi va fi mereu un nesecat
izvor de inspiraţie pentru marii noştri scriitori, care au creat
opere literare de o mare valoare artistică şi care au avut ca bază
folclorul.
|
|
Coord. Mirela Mureşan
Titlu: Omul din spatele
personajului
An
apariţie: 2008
ISBN: 978-973-752-241-2
Descriere: În luarea în vedere a unui
criteriu absolut subiectiv nu valoarea estetică a textului literar
a primat, ci empatia cititorului cu respectivul personaj. Se poate
spune că toate personajele literaturii construiesc multiplele
înfăţişări, chipuri, feţe şi maifestări ale unui singur om,
definind astfel esenţial condiţia umană.
|